Dobrodošli v naši spletni trgovini!

Pogoji poslovanja:

  1. Splošno

Splošni pogoji spletne trgovine mojmalizoo.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. S spletno trgovino mojmalizoo.si (v nadaljevanju spletna trgovina) upravlja Vanja Peulić, v nadaljevanju ponudnik. Spletna trgovina mojmajizoo.si je namenjena predstavitvi in prodaji  izdelkov uporabniku.  Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine mojmalizoo.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Kupec se strinja s splošnimi pogoji uporabe, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Spletna trgovina mojmalizoo.si si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani kadarkoli, brez predhodnega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja.

PODATKI

Mojmalizoo.si

Vanja Peulić

Jevnica 20, 1281 Kresnice

ODD zaporedna številka:24819

TRR: SI56 0205 4113 3847 009 (NLB d.d.)

info@mojmalizoo.si

  1. Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
  • časovno veljavnost ponudbe, 
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla.
  1. Način plačila

Na spletni strani so mogoči naslednji načini plačila:

  • predplačilo: nakazilo na TRR
  1. Postopek nakupa

Na spletni strani kupec izbere izdelek, njegove lastnosti in količino ter ga doda v košarico.  Ko izbere vse željene izdelke v košarici odda naročilo. Podatki o izdelku so vedno na voljo v opisu izdelka. Fotografije so simbolične, saj so vsi izdelki ročno šivani s tem pa lahko pride do malih odstopanj. Na fotografija v spletni trgovini so možna odstopanja barv zaradi resolucije in nastavitev monitorja.

Po oddanem naročilu kupec prejme e-mail, da je naročilo sprejeto.

Izdelki grdo v izdelavo po prejemu plačila. Čas izdelave je 5-7 delovnih dni. V primeru naročila večje količine izdelkov po naročilu, si ponudnik pridržuje pravico do daljšega dobavnega roka.  Ponudnik bo kupca obvestil o daljšemu času izdelave.

Ponudnik v dogovorjenem roku pripravi naročilo, ga odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Paket bo poslan s pošto Slovenije.

  1. Cene

Vse cene so v evrih (EUR) in ne vsebujejo DDV. Cena je navedena ob posameznem izdelku in ne vsebuje stroškov dostave. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnega spreminjanja cen brez predhodnega obvestila. Pri nakupu veljajo cene in ostale ugodnosti (popusti, način dostave, darilne kartice…) v trenutku potrditve naročila. Pri nakupu velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi. V primeru kakršnihkoli napak pri cenah vam bomo omogočili odstop od nakupa.

  1. Rok dobave

Čas izdelave je 5-7 delovnih dni. V primeru naročila večje količine izdelkov po naročilu, si ponudnik pridržuje pravico do daljšega dobavnega roka.  Ponudnik bo kupca obvestil o daljšemu času izdelave.

  1. Izdaja računa

Ponudnik bo ob dostavi naročenih izdelkov priložil tudi račun. Na računu je cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je ob prejetju računa dolžen pregledati račun in pravilnost podatkov. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

8.Dostava

Cena dostave je za vsa naročila ne glede na velikost in težo je 4.50 €. Izdelki bodo dostavljeni v dogovorjenem roku s pošto slovenje.

9. Vračilo in zamenjava izdelka

V skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov lahko kupec v 14 dneh po prejemu izdelka ponudniku brez posebnega razloga pisno sporoči, da odstopa od pogodbe oz. naročila. Izdelke mora vrniti v roku 30 dni od obvestila o odstopu od pogodbe. Rok vračila se začne šteti en dan po datumu prevzema.  Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo ob vrnitvi izdelka. Vrnjeno blago mora biti v prvotnem stanju – nepoškodovano in zapakirano v originalno embalažo. Ob vrnitvi izdelka mora biti obvezno priložen izpolnjen obrazec za vračilo izdelka, ki ga kupec prejme na e-mail in fotokopijo računa.  Po vračilu se izdelek pregleda in oceni ali ustreza vsem kriterijem vračilu izdelka. Nakazilo vrednosti kupljenega blaga (brez stroškov pošiljanja blaga do kupca, če so bili vključeni na računu) se nakaže na račun kupca, iz katerega je bil nakup opravljen. Kupcu bo kupnina vrnjena v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu vrnjenega izdelka.
V kolikor je bil izdelek narejen po natančnih navodilih kupca, menjava oziroma vračilo izdelka žal ni možna. Personaliziranih izdelkov ni mogoče menjati ali vrniti. To določa ZVPOT v členu 43č, točka 2.

  1. Reklamacije izdelkov

Reševanje reklamacij iz naslova garancije ali stvarne napake se rešujejo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).  Kupec lahko reklamira blago, če le to nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali pa kako drugače odstopaj od kupčevega naročila.

Blago, ki ga prejmete, preglejte takoj ter morebitne napake/poškodbe sporočite v roku 14 delovnih dni od prejetja paketa. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.  V primeru reklamacij nas kontaktirajte preko e-maila.

  1. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Uporabniki lahko pritožbo pošljejo na e-mail: info@mojmalizoo.si. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se spori rešijo sporazumno.

Shopping cart

0
image/svg+xml

V košarici ni izdelkov.

Continue Shopping